Про мене


Отряжа Ніна Іванівна 

вчитель початкових класів Комунального закладу «Навчально – виховне об'єднання № 25 «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів, природничо – математичний ліцей, центр позашкільного виховання « Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


Педагогічний стаж - 25 років

Педагогічне кредо: «Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відполірувати. І тоді він засяє, заіскриться «коштовним діамантом».
Життєве кредо: «Життя це можливість. Скористайся нею. Не лінуйся і не шукай виправдання своїм слабкостям».
   Люди – це завжди учні своїх учителів. Думаю, що це так само правильно, як і те, що люди – це завжди діти своїх батьків. Може, десь у Всесвіті є планети, на яких живі істоти не мають учителів і шкіл або мають не такі, як на Землі. Я їм не заздрю. Як ніжна мати виколисує у сповиточку дитину, так і школа виколисує Людину.
   В своїй повсякденній праці я намагаюсь зрозуміти прагнення дитини до самореалізації, створюю клімат доброти і відповідальності. Завжди пам’ятаю слова видатного педагога В. О. Сухомлинського і слідую їм «Обережно доторкуйся до людини. Жити серед людей - це однаково, що ходити в казковому саду, де навколо тебе найтонші пелюстки квітів із тремтячими краплями роси: треба так торкатися до квітів, щоб не впала на землю жодна крапля». Щиро вірю в те що мої «квіточки» виростуть людьми порядними, всебічно розвиненими, справжніми патріотами Батьківщини. Сподіваюсь, що мої знання, моя педагогічна діяльність сприятимуть цьому. 
   Працюю над науково - методичною проблемою: «Розвиток комунікативно – мовленнєвих умінь учнів у процесі вивчення української мови».
   В своїй педагогічній діяльності прагну створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність. Під час уроків використовую індивідуальний підхід до учнів, диферинційовані завдання, метод вирішення навчально – дослідницьких завдань . Разом з учнями створюємо міні проекти, презентації. Такі форми роботи допомагають розкрити творчий потенціал кожної дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар